Comunicació

L’aparició de les xarxes socials ha permès que marca i consumidor puguin parlar i interactuar. Per això és important dedicar temps a saber què volem dir i com. Us ajudem en aquest procés que inclou les accions següents:

  • Anàlisi de reputació de la marca: Conèixer què opinen els consumidors de la marca en el punt de partida.
  • Estratègia a les xarxes socials: a partir dels objectius de l’empresa elaborar un itinerari i pla d’acció a seguir a les xarxes socials per tal d’aconseguir-los escollint les més idònies, segons projecte, on tenir-hi presència.
  • Gestió i monitorització de la presència social: l’anàlisi és necessari per tal de valorar els resultats que permetin optimitzar accions futures.
  • Producció Digital: Apps de Facebook, esdeveniments, promocions i campanyes.
  • Publicitat Social Media: Creació d’anuncis a les diferents xarxes socials, dirigits a un públic específic rellevant. Anàlisi dels resultats i optimització.
  • Gestió de crisi: Protocols per actuar de forma eficaç i ràpida en situacions de crisi.

Creiem que la millor manera de donar a conèixer un producte o projecte és coneixent-lo a fons. Per això ens agrada fer una bona immersió en els vostres projectes a través de les vostres explicacions i sobre el terreny.

Com treballem?

 Utilitzem plataformes com Facebook, Twitter i Instagram, per assolir els objectius socialmedia de la marca. Cada xarxa social s’utilitza de manera diferent per arribar al target desitjat.

  1. Creació de contingut únic

Creació de missatges específics sobre la marca, que la defineixen, dissenyats per a ser utilitzats a les xarxes socials del client. Aquests atreuen el públic objectiu, i fan créixer els seus seguidors augmentant el trànsit al lloc web i creant consciència de la marca.

Creem contingut que explica als seguidors la identitat de la marca de manera específica, que els convida a interactuar, o els informa sobre notícies relacionades en el seu àmbit per atreure el seu interès. Produïm contingut d’alta qualitat amb imatges pròpies editades on incorporem el seu logotip i esquema de color, per tal de que siguin clarament identificables amb la marca.

  1. Interactuar amb clients potencials

Participem i interactuem amb els seguidors (potencials clients) als diferents perfils a les xarxes socials de la marca. Això implica la publicació de contingut interessant, retweets, comentaris i accions. També implica interactuar i unir-se a converses amb persones que poden tenir alguna consulta sobre el producte o servei ofertat.

  1. Augment dels seguidors

Hi ha dues maneres d’augmentar fans i seguidors per als nostres clients. El creixement orgànic o la publicitat pagada. Orgànicament, augmentem seguidors gràcies al treball diari de gestió i interacció a les xarxes socials. Complementem la feina diaria de gestió amb la publicitat pagada per tal d’obtenir un augment exponencial de seguidors reals i de qualitat.

Xarxes socials que gestionem

Facebook: El primer pas és crear el disseny de la pàgina per donar-li a la marca un aspecte net i professional. A continuació, creem contingut específic que publiquem amb la freqüència pactada amb el client (habitualment d’un a dos missatges diaris). Si algú fa un comentari en un fil de conversa, donem resposta en un període standard de 24 hores.

Twitter: Twitter és un lloc de micro-blogging que permet converses directes amb el públic objectiu de la marca. Publiquem el contingut adaptant-ne el format i ajudem a construir noves relacions amb els compradors potencials.

Instagram: Una imatge val més que mil paraules per això per a nosaltres és tant important Instagram, la més visual de les xarxes socials. Utilitzem imatges de qualitat per explicar l’activitat i productes dels nostres clients. També incorporem hashtags específics d’alt trànsit per arribar a més audiència i incrementar així els seguidors.

Altres xarxes socials: També treballem gestionant perfils a Pinterest, LinkedIn, Google +… amb el mateix objectiu: crear i publicar contingut de qualitat, atraure el públic objectiu i fer créixer els seguidors de la marca.

Comunicació gastronòmica

Estem especialitzats en comunicació gastronòmica. En gastronomia no n’hi ha prou en tenir un bon producte, se l’ha de donar a conèixer. Les xarxes socials i internet són el “boca-orella” més eficaç en la societat en la que vivim i nosaltres us podem ajudar creant contingut ja sigui per abastir les xarxes socials, el web, un bloc corporatiu o bé per a publicacions editorials diverses.